top of page
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in het kopen van een abraso bh! We versturen onze pakketjes via de Fiets Koerier, een slimme en groene bezorgoplossing, en hanteren daarbij een verzendtijd van 2-5 werkdagen. Verzendkosten worden berekend bij het afrekenen en zijn afhankelijk van uw woonplaats. De retourkosten zijn voor elke bestelling voor eigen rekening.
  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    We doen erg ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren, daarbij hanteren wij een verzendtijd van 2-5 werkdagen.
  • Verzenden jullie internationaal?
    Ja! Houd er rekening mee dat als je van buiten Europa bestelt, je mogelijk invoerrechten, douane en lokale verkoopbelastingen moet betalen bij levering.
  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Bestelling kan niet worden geannuleerd. Neem voor wijzigingen contact op met info@abraso.nl
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    Om het aantal verzendingen tot een minimum te houden en daarbij de relatieve uitstoot van verzendingen te verminderen, hebben we ons best gedaan om een zo goed mogelijk beeld van het product en maten te creëren. Zo kan jij hopelijk het beste inschatten welke maat voor jou correct zal zijn. Bekijk de maattabel om meer te weten te komen over de maten van de bh. We hopen dat je hier goed naar kijkt om eventuele retouren te kunnen voorkomen. Wat ontzettend jammer als je ons product toch wil retourneren! Neem vooral contact met ons op als het product niet is wat je had verwacht of als je andere opmerkingen of suggesties hebt. Het retourneren van het product is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling. We staan retourzendingen toe als de bestelling in dezelfde staat is als waarin je ze hebt ontvangen. 1. Stuur ons een e-mail naar info@abraso.nl en laat ons weten dat je wilt retourneren. 2. Wij sturen jouw een mail terug met het adres waar de bh naartoe verzonden kan worden. Uiterlijk binnen 2 weken na retour zullen wij bevestigen dat we het pakket hebben ontvangen en zetten we de terugbetaling in werking. Je krijgt je verzend- en retourkosten niet teruggestort, die zijn voor eigen rekening. Let op: De kosten voor het terugsturen van je pakketje nemen wij niet voor onze rekening. We raden het aan om een bewijs van verzending met track-gegevens te bewaren. Als het retourpakket verloren raakt is dit niet onze verantwoordelijkheid.
  • Hoe kan ik in contact komen met Abraso?
    Bij abraso willen we ons blijven ontwikkelen en van jullie leren. We luisteren graag naar jullie verhalen en we vinden het belangrijk om jullie ideeën en suggesties mee te nemen. Stuur ons dus vooral een email of DM op instagram met jullie bevindingen! Ik doe dit alleen, maar zonder jullie komen we er niet, samen staan we sterk
  • Hoe kan ik een Abraso-ambassadeur worden?
    Slide in onze DM's of stuur ons een e-mail als je denkt dat je een goede match bent en geïnteresseerd bent in het creëren van content voor ons.
  • Hoe weet ik mijn maat?
    We hebben ontzettend ons best gedaan om een zo goed mogelijk beeld van het product en maten te creëren door het gebruik van een geteste maattabel en modellen die verschillende maten dragen. We hopen dan ook dat je hier goed naar kijkt om eventuele retouren te kunnen voorkomen. Mocht je vragen hebben over de maten of de fit van de bh, kan je ons natuurlijk altijd een berichtje sturen!
  • De bh die ik wil kopen is uitverkocht, wat kan ik doen?"
    Wat jammer dat je geïnteresseerd bent in een product dat uitverkocht is of niet in jouw maat geleverd wordt! Mocht je het product graag in de toekomst nog willen bestellen, kan je je in de shop bij het product zelf aanmelden voor een mailinglijst. Dan sturen we je een mailtje zodra het product weer in stock is. Mocht jouw maat niet worden geleverd, of is er iets anders wat je graag in het product zou willen zien, neem dan vooral contact met ons op! We altijd staan open voor jullie ervaringen en suggesties.
  • Enter your answer here
  • Hoe verkleint abraso haar carbon footprint?
    Bij abraso proberen we een positieve impact op de wereld te hebben. Daarom hebben we gekozen voor een duurzame verpakking die herbebossing ondersteunt. Ook verzenden wij alleen via de Fiets Koerier om zo de uitstoot van onze verzendingen te minimaliseren.
bottom of page